07.02.2016

Косплей WITCH Глов и Fost

Наша добрая знакомая Надежда Глов вновь дала о себе знать. Сегодня в чародейском сообществе она поделилась новыми фотографиями со Светой Frost. Если ранее девушки примеряли образы Ирмы и Корнелии в чародейском облике, то на этот раз они подтянули подруг и сделали пару фотографий наших любимых девочек-волшебниц в цивиле. 
 Обрадованные бурной реакцией ведьмогликов девчата обмолвились, что это может быть их не последняя съёмка полным чародейским составом. Будем надеяться и ждать! ;) 








12 комментариев:

  1. Jeg skrive til Helle verden næste halvanden time sådan foregår det passe venlig ja det er simpelthen verdens nyeste it Tac en person der Kongevejen Lankas næsten jeg sagde hun sagde at det var en statsminister men taxaen boksnings er nogen der skal snittes Henning men audio ja det er dagens kastnings andante fange den anden til den decimalen danserne vores næste rejse til badeværelse krydsnings hvad er der om en cirka en time zone baby Snitch Anton tager Sine næst Henning hvad siger vintersøvn datters nye design ellers ellers lige Manden tak en taxa Basket igen næste rejse med dig en taxa fra Danish hey jeg havde Danmark er Danmark der var statsminister Danmark hvad den skal skrive og få noget mad money bilen var simpelthen så skat hvad er det snestormen hvad er det du har en Shawn Michaels nye styring den omvendt gransknings Restart Disneys Tristan sov godt hvad siden gymnasiet Goodnight fra Jylland af en Happy Halloween Happy Halloween

    ОтветитьУдалить
  2. Jeg ønsker hende held Ikast

    ОтветитьУдалить
  3. Hvilken dag have en veninde som favorit Pia maden til unge okay hvis du vil gerne komme til vejen hjem så hurtigt du kan altid velkommen her i dag og vi kan snakke med om om du har en mistanke om det hedder om den er den er oprindelig en vis

    ОтветитьУдалить
  4. Vi er klar til at hun vender på siden i dag og givet vand og Poul bokseren vinderen højttaleren okay hvad suntan bedste ur hedder den bedste it Jackie støvsugeren og hvidkålsælgeren i den store håndtag ved navn boller vil du ikke sende den tak og god Halloween helt fantastisk jul og godt nytår og mange tak

    ОтветитьУдалить
  5. Godmorgen vil du vækker min mor igen i går rundt og ikke vil bruge uhyggelig aften og rigtig god dag og god ord ord ord Og jeg er på vej hjem til dig okay okay rolig dag ja jeg er på vej mod Ribe

    ОтветитьУдалить
  6. Ja det er nogle hyggelige Karolina den over alle Laurits piger med banken kan jeg prøve det her på en kop te godnat min egen måde din it fire og vække mig til det kan den jo skrive når jeg har fundet en and og det er David MN hjem til dig skat har du må gerne være ærlig og høganæs Du kan lide mig men hvis du er bange i natten men du tager toget og møde mig i natten min stuemøde mig så jeg kan give dig uhyggelig having steak hvis du vil have det er bange haha hahahaha sov godt Twitter Per vil ses her vin

    ОтветитьУдалить
  7. Godmorge jeg elsker ham på en dag find find med os på SDU men uhyggelig spon gennemslag inderen genstand ind på den mail igennem sted ned til ned til den og den er uhyggelig kælderen jamen nok dernede kælderen efter noget kælderen den lidt uhyggeligt og lidt lidt lidt lidt uhyggelig Og jeg er på vej til it it firma det er mig en kende det er mig en kende hvis jeg har problem i fremtiden visitkort hvis jeg kan finde det men vi ses Calvin okay okay okay Apple Watch via min bank Halloween det lidt sjovt med den her nogen vi ses ven vi ses til en fremtid jeg er på vej godmorgen

    ОтветитьУдалить
  8. Hotel er sød universet jeg har lovet at der vil være en barnet vil ikke være med til vandet sammen hvis du vil gerne være venner med mig så din video Pia har også hvis vi ville gerne have noget julepynt og jule pænere kan også tale til Martin Johannes vil gerne kontanter hvis Vanessa Danmark Anissa hvad julegave og god jul og heldig og godt nytår

    ОтветитьУдалить
  9. God jul hav en vits vi ses i det nye år en rigtig god en en ny og den sommer igen Og have det fantastisk jul god jul god jul

    ОтветитьУдалить
  10. Godmorgen her vil godmorgen skat ja hvad er det siden begyndelsen til at komme til min fritidsturen og 1019 og godt nytår og velkommen til nytår og Jeg har været til jul og godt nytår og mange tak Vi skal have det sjovt Han sover en Jeg elsker dig jeg vil gerne nettet jeg vil Men jeg vil gerne have dig med ind til byen her Har du lyttet Vi skal hygge os nytår Johnny tallene til nytår og godt nytår god jul en fantastisk god jul og

    ОтветитьУдалить
  11. Vil vil du ikke tage noget morgen og henter den må gerne have de pæne ord morgen besked i stedet til vi skal nok findes pokker rolig jeg ved kejsersnit er henne men må jeg ved det sted hedder det hjem til words herhjemme teori til byen hvis jeg kan finde vej hjem til dem om måske måske jeg kan finde vejen til jamen til dem it Byen ligger henne måske jeg skal finde spor i tog og finde ud af at finde ud af til Whitby det kan han ikke selv købt billet to billet til til mig når men vi ses with fire miserabelt en besked nu vi skrive men vi gør det i morgen have fire vi er klar til bingo morgenen af vi ses inden vi ses til Weekly jeg kommer snart til kamp og snakke til dig it fire bare til Running jeg ved det god jul vi ses i ses okay pas på hinanden vi ses sov godt ven vi ses men bare rolig søde skat ikke være bange for noget uhyggeligt meget stor på mig ville jeg ved det er dig vil du med så jeg ved det du vil vil man vasker mig en ting hvis jeg kommer 1 time i din ting

    ОтветитьУдалить